2009. július 16., csütörtök

Egy díj:


A díj szabályai:
Tedd ki a díjat a blogodra.
Sorolj fel 5 dolgot, amit szeretsz.
Add tovább a díjat 10 blognak.
Értesítsd őket egy kommentben.

The rules of the award:
The web blog you supply.
Name 5 things you love.
Choose 10 people the reward.
Tell a comment, which are winners.

Amit szeretek?Nagyon sok dolog van igazából nem is igazán tudok CSAK 5 dolgot kiválasztani.
Most mégis megpróbálom!
Az első a családom-ebbe mindenki beletartozik!Szeretem -elfogadom magamat ami nagyon fontos ahhoz , hogy békében legyek a körülöttem lévő káosszal.
A csendet , nyugalmat.Azt is szeretem ha éppen nem történik "semmi".
A semmit - a mindent.
A hobbymat , a munkámat.
Nem is gondoltam hogy ilyen sok minden van amit szeretek.

A díjat Ildikától kaptam!
Köszönöm , nagyon jól esett!

Annyi sok gyöngyös oldalt kedvelek, kapja meg hát mindenki ez a díjat aki most ezt olvassa!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése