2010. május 1., szombat

Díjat kaptam: Elektra gyöngyei
Ajándékozta nekem!!!!!



Köszönöm ezt a díjat Elektra gyöngyei -től.

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.

Becenév: Viki

Lakhely:Petőfibánya

Születési hely:Hatvan

Magasság:167 cm

Névnap: December 23.

Foglalkozás: Ápoló

Testvér: 1 db öcsém van

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: magyar

Gyűjtemény: gyöngyök,szalvéták, igyó , bigyó , akármik,(az uram szerint sok felesleges kacat-hi-hi)

Iskola: Szakközépiskola

Kedvencek: a gyerekeim .

Zsebpénz: Hű de rég volt.

Kívánság: Ha minden így marad , ahogyan most van akkor nekem pont jó.

Háziállat: 2 db kutya van a leltárban

Akinek továbbadom:Ildika , Andi pearl.

1 megjegyzés:

  1. Éreztem, hogy nem úszom meg!!! :D :D :D :P Puszi és kösziiiiiiiiiiiiii :)

    VálaszTörlés